مراحل ثبت سفارش و خرید
۱-کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما توصیه خانه دوربین انجام ثبت نام است که مزیت آن این است که علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشید، می توانید از آخرین اخبار و تخفیفات پلکانی و پیشنهادهای خرید خوب مطلع شوید.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد سایت، به سایت اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.
۲–مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دوربین مداربسته جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه نماید. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد.
۳–روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی میشوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در خانه دوربین در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می باشد.
۴–کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت دوربین مداربسته به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از خانه دوربین برای ما افتخار است و تیم خانه دوربین سعی خود را در تحویل کالا خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد اما چنانچه موجودی کالا در خانه دوربین حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری به پایان برسد. حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای خانه دوربین محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
۵–در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.
۶-یا انصراف مشتری از خرید ،زمانی که محصول بسته بندی و ارسال شده باشد مبلغ پرداخت شده با کسر ۲۰ درصد از مبلغ واریزی به عنوان هزینه های اداری و مالی طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.
۷-در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت خانه دوربین، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای خانه دوربین محفوظ است. بدیهی است خانه دوربین در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداخت کننده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری(اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز و عودت مینماید و مشتری با خرید از سایت خانه دوربین از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
۸-با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقیقی دیگری وجود ندارد.
۹-از آنجا که خانه دوربین یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، خانه دوربین مجاز است پیش از ارسال سفارش مشتریان ابتدا بررسی نموده و در صورت تایید، امکان فروش کالا اعلام می شود. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
۱۰–لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل و پیامک دریافت کنند و بدیهی است که خانه دوربین هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش تکمیل نشده و تکمیل وجه نشده ، ندارد.
کارت به کارت
در صورتی که رمز دوم پویای خود را فعال نکرده اید یا به هر دلیلی مایل به پرداخت آنلاین نمی باشید، مراحل زیر را انجام دهید.
۱- باشماره 66094267–021 تماس گرفته سفارش خود را اعلام فرمایید.
۲- شماره کارت یا شبا را از واحد فروش دریافت نمایید.
۳- مبلغ را به شماره کارت یا شبای دریافتی واریز نموده و حتما رسید آن را برای ما از طریق تلگرام، واتساپ و یا ایمیل ارسال فرمایید.
آدرس های مجموعه ی آروین الکترونیک:
شعبه داهوا به سرپرستی خانم فرزان پور:تهران، بزرگراه جناح، خیابان صالحی،کوچه ی جعفرنیای جنوبی ، پلاک 21،واحد 4 تلفن تماس 09925671485 – 02166094281 داخلی 1
شعبه هایک ویژن به سرپرستی خانم محبی:
تهران، بزرگراه جناح، خیابان صالحی،کوچه ی جعفرنیای جنوبی ، پلاک 21،واحد 6 تلفن تماس 09905591227 – 02166083220 داخلی2
شعبه جمهوری:
تهران -جمهوری- پاساژ علاء الدین -طبقه ی-1- واحد 11 تلفن تماس: 09905591226 – 02166349334
پرداخت اینترنتی
مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه ، پس از طی مراحل و مطالعه کامل شیوه های پرداخت ، هزینه آن را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی موجود در سایت پرداخت نمایند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن ایمیلی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال میشود و نیازی به اطلاعدادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آمادهسازی و ارسال میشود.
چگونگی پرداخت اینترنتی
کاربران محترم فروشگاه اینترنتی خانه دوربین میتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما خواسته میشود.
۱- شماره ۱۶ رقمی کارت
این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.
۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم پویا
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم پویای (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم پویا (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خودپرداز یا هنگام استفاده از درستگاه کارت خوان در فروشگاه ها وارد میکنید، تفاوت دارد.
برای فعالکردن رمز دوم پویا، میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت یا شعبه مربوطه مراجعه نمایید. دستورالعمل فعال سازی رمز پویا برای هر بانک متفاوت است.
۳- کد CVV2
CVV2 یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد.
۴- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا کارت بانکی روی آن حک شده است.
اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، میتوانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.
دقت فرمایید که عدد های وارد شده ماه و سال باید هرکدام دو رقمی باشند. برای ماه های تک رقمی باید یک صفر پشت عدد ماه وارد نمایید و همچنین برای سال باید تنها دو رقم آخر وارد شود. برای مثال اگر تاریخ انقای کارت شما ۱۴۰۰/۰۹ است، باید در فیلد ماه ۰۹ و در فیلد سال ۰۰ را وارد نمایید.
پس از واردکردن این اطلاعات و وارد کردن کد تصویر امنیتی در فیلدهای مربوطه و تایید پرداخت، در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده پیغام موفقیت آمیز بودن پرداخت را مشاهده خواهید کرد. در غیر این صورت پیامی مبنی بر عدم پرداخت موفق را به همراه دلیل آن مشاهده خواهید کرد.