آنتن سکتور میکروتیک مدل mANT 19s

  • توان آنتن 19dBi با ساختار دو قطبی
  • زاویه تابش امواج 120 درجه
  • فرکانس 5 گیگاهرتز
  • کانکتور خروجی 2 عدد RPSMA
  • قابلیت اتصال انواع رادیو با ساختار دو قطبی در فرکانس 5 گیگاهرتز به آنتن

تمامی کالا ها ی فروشگاه اینترنتی خانه دوربین با گارانتی معتبر و اصلی می باشند.

آنتن سکتور میکروتیک مدل mANT 19s

mANT 19s با کد محصول MTAS-5G-19D120 نوعی آنتن سکتور (زاویه باز) با عملکرد بالا میباشد که برای کار در بخش مرکزی شبکه در فرکانس 5 گیگاهرتز (باند 5170 الی 5825 مگاهرتز) آماده شده که از نظر استاندارد های جهانی در بالاترین سطح ممکن میباشد .  این آنتن دارای رادیوی داخلی نمیباشد و شما براحتی میتوانید انواع رادیوی وایرلس با ساختار دو قطبی در فرکانس 5 گیگاهرتز را با استفاده از کابل رابط به این آنتن متصل نمایید و در ارتباط های یک نقطه به چند نقطه تا مسافت 6+ کیلومتر (بسته به قدرت گیرندگی آنتن تجهیزات سمت مقابل) استفاده نمائید .

قدرت گیرندگی این آنتن معادل 19dBi با زاویه تابش 120 درجه در حالت عمودی و افقی میباشد . با توجه به ساختار دو قطبی در این آنتن انتشار امواج در آن بصورت عمودی و افقی بصورت همزمان انجام میگردد .  عمده تفاوت آنتن های سری Dual و Single در قابلیت ارسال و دریافت در حالت عمودی و افقی میباشد . به طوری که در آنتن های دو قطبی یا Dual این فرایند در حالت افقی و عمودی بصورت همزمان انجام میگردد و در نتیجه پهنای باند و کیفیت ارتباط تقریبا دو برابر بیشتر از حالت Single یا تک قطبی خواهید داشت . همچنین قابل ذکر است در آنتن های Single فرایند ارسال و دریافت بسته ها بصورت عمودی یا افقی انجام میگردد .

شما با استفاده از کابل رابط RPSMA to RPSMA میتوانید انواع رادیوی میکروتیک مانند BaseBox  NetMetal , NetBox یا سایر رادیو ها (در فرکانس 5 گیگاهرتز با ساختار دوقطبی ) در برند های مختلف را به این آنتن متصل نمایید . همچنین از دیگر خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به کامل بودن متعلقات و وسایل لازم جهت نصب آنتن , کانکتور خروجی  2 عدد RPSMA , ابعاد 152x598x78mm , وزن 1270 گرم و مقاومت در برابر بادهای شدید تا 200 کیلومتر در ساعت اشاره نمود .

 

    0
    سبد خرید
    Your cart is emptyReturn to Shop
    Open chat
    1
    پشتیبانی آنلاین
    cctv house support
    سلام