رادیو وایرلس میکروتیک SEXTANT G

  • ایده آل برای ارتباط های نقطه به نقطه (PTP) تا حداکثر مسافت 5+ کیلومتر (مسافت اعلامی با توجه به پارامتر های لینک میتوانید متغیر باشد)
  • قابلیت بکارگیری به عنوان تجهیزات سمت کاربر یا کلاینت CPE در ارتباط های یک نقطه به چند نقطه (PTMP)
  • توان آنتن 18dBi با زاویه تابش 12 درجه  (ساختار دو قطبی)
  • فرکانس 5 گیگاهرتز (باند 5150-5850 مگاهرتز)
  • استاندارد بی سیم 802.11a/n
  • 1 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت گیگابیت با قابلیت PoE IN (سازگار با استاندارد 802.3af/at)
  • حداکثر نرخ انتقال داده در بستر بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه
  • حداکثر نرخ انتقال داده در بستر LAN (پورت اترنت) 1 گیگابیت بر ثانیه
  •  بهره مندی از پردازنده 600 مگاهرتزی تک هسته ایی
  • مقدار ذخیره گاه حافظه 64 مگابایت
  • سطح دسترسی Level 4 در سیستم عامل Router OS
مقایسه
دسترسی:

ناموجود

ناموجود

RBSEXTANTG-5HPnD با نام تجاری SEXTANT G یک دستگاه رادیو وایرلس محیوب و قدرتمند با توان خروجی بالا میباشد که برای کار در شبکه های بیرونی در ارتباط های یک نقطه به یک نقطه طراحی و تولید شده است . این رادیو برای کار در فرکانس 5 گیگاهرتز آماده شده است و از ساختار یکپارچه رادیو و آنتن بهره میبرد . قدرت گیرندگی آنتن این رادیو 18dBi(تکنولوژی 2X2 MIMO) با زاویه پوشش 12 درجه در حالت عمودی و افقی میباشد .

این رادیو برای کار در فرکانس 5 گیگاهرتز (باند 5150-5875 مگاهرتز) و استاندارد بی سیم 802.11a/n آماده شده است . با توجه به سطح دسترسی تعیین شده Level 3 در سیستم عامل رادیو (Router OS) از آن متیوانید در ارتباط های نقطه به نقطه (PTP) تا مسافت 5+ کیلومتر و یا به عنوان تجهیزات سمت کاربر (CPE) در ارتباط های یک نقطه به چند نقطه بهره گیری نمائید . در صورتی که در نظر دارید از این رادیو به عنوان بخش مرکزی شبکه بصورتی که چندین گیرنده به آن متصل شوند استفاده نمائید میبایست مجوز سطح دسترسی بالاتر یعنی Level 4 (بصورت نرم افزاری با قیمت 45 دلار) را خریداری نمائید و یا بسته به شرایط لینک از محصولات جایگزین مانند SXT SA5 , mANTBox 15s , mANTBox 19s , SXT SA5 ac , SXTsqHP , QRT 5 و … استفاده نمائید .SEXTANT G از لحاظ سخت افزاری شامل 1 پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت گیگابیت با قابلیت auto-MDIX , پردازنده 1 هسته ایی مدل AR9342 معماری MIPSBE با سرعت 600 مگاهرتز برای هر هسته , مقدار ذخیره گاه حافظه 64 مگابایت , کارت وایرلس داخلی با توان خروجی 1000 میلی وات با ساختار دو قطبی و کلید سخت افزاری برای ریست تنظیمات دستگاه میباشد . همچنین برای افزایش بهره وری بیشتر از رادیو در صورتی که تمامی تجهیزات در ارتباط از محصولات کمپانی میکروتیک میباشد توصیه میشود در تنظیمات امنیتی از پروتکل اختصاصی کمپانی میکروتیک Nv2 بهره گیری نمائید تا از حداکثر فاصله ممکن و حداکثر نرخ انتقال داده در ارتباط بهره مند گردید  .

از دیگر خصوصیات برجسته در این رادیو میتوان به ابعاد 250×90 mm , حداکثر قدرت مصرف 13W , نرخ تبادل اطلاعات تا 300 مگابیت بر ثانیه (در شرایط ایده آل) , حداکثر فاصله پوشش در ارتباط نقطه به نقطه تا مسافت 20 کیلومتر , تعبیه 8 چراغ LED بر روی بدنه دستگاه که وضعیت سیگنال , پورت اترنت , پاور را به کاربر نمایش میدهد , قابلیت کار در دمای 40- تا 70+ درجه سانتی گراد و بهره گیری از قابلیت POE IN در پورت اترنت محصول اشاره نمود .

بر اساس 0 بررسی

0.0 به طور کلی
0
0
0
0
0

اولین نفر برای بررسی باشید “رادیو وایرلس میکروتیک SEXTANT G”

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

Open chat
1
برای استعلام موجودی و قیمت کلیک کنید
cctv house support
سلام